IMG_20230717_130836

Fogtömések gyökérkezelés Debrecen

Fogtömések gyökérkezelés Debrecen.
“Lyukas a fogam, kicsit szokott is fájni, de még nem megyek el orvoshoz vele, majd ha nagyobb lesz a gond”.
Sokszor hallotta már valószínűleg Ön is ezt a mondatot, vagy éppen pont Ön volt az, aki ki is mondta. Mi szokott történni ilyen esetekben? A legtöbben valóban megvárják míg komolyabb lesz a fájdalom, amikor már az éjszakai alvás is egy gyötrelem, és csak ezután fordulnak fogorvoshoz. Egy másik eshetőség, amikor megszólal a “vészharang”, ha letörik fogunkból egy darab. Egyik sem szerencsés, hiszen mindkét esetben egyszerűbben kezelhető lett volna a probléma, amennyiben az első jelek bekövetkezte után felkeressük fogorvosunkat.

Gyakran a fájós foggal huzamosabb ideig is képesek vagyunk szenvedni. Tartunk attól, hogy a foghúzás az egyetlen megoldás, pedig sok esetben ez nem így van. Akár egy erősen sérült, letört fog is megmenthető. Hiába reménykedünk abban, hogy majd magától meggyógyul fogunk, előbb-utóbb úgyis fel kell keresnünk fogorvosunkat, így érdemes minél hamarabb megtenni az első lépést. Ne halogassuk tehát a problémánkat, mert annál kevesebb esélyünk lesz fogunk megtartására.
Amennyiben sikerült eljutni fogorvosunkhoz, akkor a problémától függően a megfelelő ellátás a fogtömés, vagy a gyökérkezelés. Általános az a tévhit, hogy a gyökérkezelés nagyon fájdalmas. Ma már léteznek olyan anyagok, amelyek segítségével a gyulladásban lévő, érzéstelenítés ellenére sem szűnő fájdalom is legyőzhető. Debreceni fogorvosi magánrendelőnkben mindkét ellátást a lehető legfájdalommentesebben végezzük, nagy tapasztalattal és hozzáértéssel.

Esztétikus tömés

A fogszuvasodás ellátására minőségi német és japán, fényre kötő tömőanyagot használunk. Az új európai irányelveknek megfelelően, a korábban készített, elöregedett amalgámtöméseket is célszerű a modern esztétikai igényeket kielégítő, számos fogszínben elérhető tömésekre cserélni.

Gyökérkezelés

A modern fogorvostudomány szakít azzal a korábbi hozzáállással, hogy a fájdalmat okozó, rossz állapotú fogakat el kell távolítani. Ma már lehetőség van a menthetetlennek tűnő fogak helyreállítására is. Az elvesztett fogak pótlásával járó költségekhez képest töredékébe kerül egy fog gyökérkezelése, ami a fog belsejében lévő gyulladt, vagy elhalt ideg eltávolítását, a gyökércsatornák kitisztítását, és hermetikus lezárását jelenti. A gyökérkezelés során nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a páciens ne érezzen semmilyen fájdalmat.

További ellátásainkat itt találja!