fogorvos debrecen belvárosában

Fogorvos Debrecen belvárosában

Fogorvos Debrecen belvárosában. Fiatalos lendülettel nyitottuk meg új debreceni magánrendelőnket. Fogászatunkon 14 éves kortól várunk mindenkit, aki szeretné, hogy kezelése fájdalommentes, precíz és megfizethető legyen. A debreceni  buszpályaudvar közelében lévő rendelőnk mindenki számára könnyen megközelíthető akár tömegközlekedéssel, akár az utcában kialakított parkolóhelyeknek köszönhetően gépjárművel.

Legfőbb célunk a fogászati kezelésekkel szemben érzett félelmek leküzdése, ami sokakat érint akár gyermekkorban, vagy később átélt kellemetlen tapasztalatok miatt. Éppen ezért fogorvosi Rendelőnkben minden egyes ellátásunk alkalmával törekszünk a fájdalommentességre, legyen szó fogeltávolításról, fogpótlásról, vagy éppen esztétikai kezelésről.

Debreceni magán fogorvosi rendelőnket igyekeztünk úgy kialakítani, hogy egyszerre legyen stresszmentes, családias, nyugodt, ahová Pácienseink örömmel térnek be, így már kezeléseink előtt elkezdjük feloldani az esetleges félelmeket, szorongásokat. Természetesen kezeléseink alatt sem sajnáljuk az időt a személyes megbeszélésekre, a különböző lehetőségek feltárására, vagy éppen a kezelés elmaradásából következő problémákra, így Pácienseink segítségünkkel ki tudják választani a számukra legmegfelelőbb megoldást.

Árainkat úgy alakítottuk, hogy minden páciensünk a legkorszerűbb anyagokkal és eszközökkel, de a pénztárcája megkímélésével jusson megfelelő ellátáshoz. Számunkra kiemelten fontos a megfelelő tájékoztatás, ezért az első találkozáskor egy állapotfelmérés után megtervezzük a szükséges ellátásokat. Lehetőség szerint több megoldást is felkínálunk az anyagi lehetőségek figyelembevételével.

A várakozási idő lerövidítésének érdekében előre egyeztetett időpontban, a beteg igényeihez igazodva végezzük a kezeléseket debreceni fogászati rendelőnkben. Ellátásaink alatt törekszünk a fájdalommentességre, legyen szó fogtömésről, vagy akár egy kellemetlenül hangzó foghúzásról. Ehhez a legmodernebb érzéstelenítő anyagok és tapasztalt, felkészült, türelmes csapatunk áll az Ön rendelkezésére.

Miért válasszon minket?
Mert nálunk kiemelten fontos a kommunikáció, a megfelelő, pontos és részletes tájékoztatás, a nyugodt légkör és a megfizethető árak. Ezeken túl pedig a legmodernebb, minőségi  eszközökkel és anyagukkal dolgozunk, így elkészült munkáink tartósak lesznek, az Ön megelégedettségét szolgálva. Kérjen időpontot Rendelőnkbe az alábbi számon: 20/770-38-99

Rendelőnk elérhető ellátásait itt találja meg!